Saturday, May 1, 2010

Facebook...

Salam...

Harini saya dah uploadkan beberapa notes untuk Form 4..tetapi buat masa nie..Chapter 2 sahaja..saya akan uploadkan chapter yang lain dalam masa yang terdekat nie.

Ok..berbalik kepada tajuk entry..

semua tahu kan facebook ni semakin popular dikalangan rakyat Malaysia. tak kira la yang tua atau tidak. suri rumah ataupon yang bekerjaya..semua macam wajib ada facebook nie.. bak kata aziz m. osman, orang yang tiada facebook nie umpama orang zaman batu...
sampai begitu sekali kan..
hehehe..

so, bile dah tau saya ade facebook, pelajar2 yang sebelum nie sangat aktif dengan myspace dan friendster, mula beralih arah kepada facebook.. dan mulalah add saya.. (^_____^)

facebook nie ade baik dah ada jugak buruknya..yela..batasan antara pelajar dan guru.. tp saya rasa, setakat ini, pelajar masih respect la pada saya..walaupun pada mulanya saya tegaskan pendirian tak nak terima mereka di facebook saya..
tapi, bila difikirkan semula, saya accept jugak dorang nie..



No comments:

Post a Comment

let's click....