Friday, May 28, 2010

happy teacher's day....

ini antara hadiah2 yang saya dapat..thanx students....

Salam readers...

Herm....belum terlambat kot saya nak ucapkan Selamat Hari Guru buat guru2 serta bakal guru seperti saya nie...tak lupa juga buat rakan2 seperjuangan saya....pelajar pendidikan sains Fizik (UPSI)...


SELAMAT HARI GURU

hari guru tahun nie merupakan tahun pertama saya menyambut sebagai seorang guru...alaaa..tak kisah lakan..guru praktikal pon..guru juga kan..(^____^)


so, saya serta rakan praktikal, cikgu adlina dan cikgu rashita berpeluang sama2 memeriahkan sambutan hari guru di SEMERA....seronok sangt walaupon bengkak jugak la mata nie nanges..huhuhu..(T____T)

sape tak sedih kan...nak berpisah dengan pelajar2 yang sangat baik dan best...betul..tak tipu...dorang semua memang sangat best..walaupon kadang2 sangat susah nak handle..

ape pon...layan jer la gambar nie ye...




✿✿✿✿

No comments:

Post a Comment

let's click....